Ezerarcú plus size modell


Bemutatkozik Farkas Éva plus size modell. Egy nagyon tehetséges magyar lány akit én csak ezerarcúnak hívok, de a képeken ezt ti is jól láthatjátok. Kifaggattam pár édes kis semmiségről, és ő készséggel válaszolt. 

J: Mi a kedvenc ruhadarabod?
É: Nem rég fedeztem fel egy kedves barátom által Vanessa Knox ruháit, szuper menők és szuper praktikusak! Kedvencem tőle egy földig érő kardigán, ami a hátrésznél már csak derékig ér. Ha rossz az idő, akkor egyben sálként is hordhatom!

J: Van kedvenc édességed?
É: A legújjabb felfedezettem egy gyilkos trió: felszeletelt banán mogyoróvajjal és eperlekvárral. 

J: Ha kívánhatnál egy luxuscikket mi lenne az? 
É: Dior Miss Chérie parfümjét. Már rég kiszemeltem!

J: Van olyan személy aki inspirál? Ha igen ki az? 
É: 
Audrey Hepburn, a kortalan eleganciája miatt és mert képes volt megmaradni annak, aki mindig is volt.

J: Fejezd be a következő mondatot. Nem indulok el otthonról e nélkül... 
É:  ...a londoni Brick Lanen beszerzett Calvin Klein pirosítóm nélkül. 








Photo: Pejkó Gergő http://www.gergopejko.hu/
Model: Farkas Éva
Make-up: Vörös Renáta
Hair: Lázár Joci
Stylist: Cseh Éva 

Megjegyzések