BLACK IS BLACK - Outfit for Fashion Week Budapest



Rég volt már, hogy outfit poszttal jelentkeztem, tudom rossz blogger voltam. Tegnap rendezték meg a második Tony&Guy Fashion Week-et Budapesten, amire minden divatra éhes ember kíváncsi volt. Mariannal és két fotóssal indultunk korán reggel Debrecenből, és csak éjjel kettőkor értünk haza. Óriási köszönet Katának amiért befogadott minket, és nem egy gyorsétterem mosdóban kellett készülődnünk. :) Annak ellenére, hogy hulla fáradtak voltunk ezt tartom az eddigi legszínvonalasabb bemutatónak amin részt vehettem. A tervezőkről (Anh Tuan, Nanushka, Use, Anda, Je Suis Belle) majd későbbi bejegyzésben írok részletesebben, egyébként nekem Anh kollekciója tetszett a legjobban. Rengeteg blogger baráttal találkoztunk, és nagyon kellemes napot töltöttünk együtt, a képekért pedig külön köszönet Magdinak! Talán az én szettem volt a leginkább egysíkú, Chabym mellett pedig főleg... :) Az egész outfit kulcsdarabja a bőrdzsekim, amit a H&M+ szekcióból vásároltam, és úgy döntöttem nem bonyolítok, a kis fekete MINDIG a legbiztosabb választás. 


Mariannal <3
OUTFIT
Napszemüveg - H&M
Fülbevaló - Mango
Ruha - Asos Curve
Bőrdzseki - H&M+
Clutch - Zara
Cipő - Stradivarius 

Size can't stop me!

Megjegyzések

  1. Jaj, Szívem! Nagyon jól lettek a képek. Szerintem pont az egyszerűség tette sikkessé az outfitedet. 'You can never go wrong with a LBD'! És ami a legfontosabb, hogy klasszul választottad meg a kiegészítőket is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. <3 Köszönöm! Ma megint feketében voltam... itt a jó idő, én pedig "felöltöm a feketét" :D Nem tudom mi van velem... :)))

      Törlés
  2. :)) Most, hogy eljött a várva várt tavasz, én is feketébe borultam :)) nők :)) ki érti ezt? :))
    A kiegészítőkkel egyetemben szerintem is zseniális a szett, a másikkal egyetemben is. Mármint a másik szett is.

    VálaszTörlés
  3. wow! you look fantastic! total black is always classy!
    and with a little color it looks even better!

    xoxo
    Stacey Ko
    http://staceyko.blogspot.hu/

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése