Életmódváltás szélsőségek és sallang nélkül


Számolni sem tudom már a sok túlsúllyal, kövérséggel és önértékeléssel kapcsolatos konfliktusomat mióta elkezdtem a blogot. Előtte ha tehettem elkerültem az ilyesmit, szinte meg sem hallottam. Persze ettől függetlenül egy-egy beszólás, vagy egyszerű szócska (dagadék, kövér, disznó, hájas, dagi, pufi, malac, tehén, hízó, koca, undorító) és ezek megfelelő kombinációi szíven ütöttek olykor-olykor, hacsak pár percre is. Azzal, hogy elkezdtem írni egy internetes naplót felelősséget vállaltam önmagamért, minden kijelentésemért. A kritika persze érkezik nap mint nap, és nagyon meglepődnétek, hogy a "beszólogatók" nagy része szintén olyan adottságokkal bír mint én, vagy az oldal célközönsége. Ezek az emberek nincsenek kibékülve önmagukkal, és ami még jobban elszomorít engem az az, hogy meg sem próbálják elfogadni a helyzetüket. Helyette azokat támadják és bántják akik néha jóízűen elfogyasztanak egy fagylaltkelyhet, vagy ne adj Isten dresszinggel eszik a salátájukat. Sőt számukra még ellenszenvesebbek azok, akik nem ismerik és soha nem próbálták sóbertnorberték egyetlen módszerét sem. Az én életem nem erről szól, persze számos diétát kipróbáltam tiniként, volt amitől meg is betegedtem, így jó ideje felhagytam velük.

Ezek után rátérnék a bejegyzésem pozitív részére. Tudjátok mennyire szeretem a divatot, a különleges ruhákat, kiegészítőket és soha nem éreztem akadálynak a súlyomat öltözködéskor. Inkább vásárláskor fordult elő, hogy azt kívántam "Csak egy mérettel lennék kisebb Uram!!!". Mindezektől függetlenül nagyon szeretnék formába lendülni és a téli hónapok rám pakoltak pár kiló fölösleget a meglévők mellé. Kezdem unni, hogy nem vagyok fitt és sokszor a második emelet lépcsői után zihálok. Az én fejemben valamiért több értelme van elsődlegesen az egészség és  a konfortérzet miatt életmódot váltani, nos meg is tettem. Szakemberhez fordultam és ezt mindenkinek bátran ajánlom, mert egy segítő kéz, vagy épp egy jól időzített seggbe rúgás soha nem jön rosszul. A személyi edző nem olcsó mulatság, de ha van köztetek aki dohányzik annak jó példa, hogy akár egy havi "adag" cigaretta ára fedezheti az összeget. Zsoltinak (http://www.ozonwellness.hu/) nem lesz velem könnyű dolga, de igyekszem majd. A kedvenc mondata, amit a terem végéből is utánam kiabál: SOKSZOR KICSIT!  Megjártam az évek alatt minden utat, az orvosi diétától az elválasztó módszerekig, de a sportnál és a csökkentett adagoknál hatékonyabbat és jobbat nem találtam még. A hétköznapjaimba is próbálok minél több mozgást belesűríteni, például tömegközlekedés és autó helyett a biciklit választom, így egy munkanapon legalább 15 kilométert tekerek. Ehetek halászlevet vagy akár rántottát (sárgájával :P) is, de mindenből épp annyit, hogy jól lakjak, ráadásul napi ötször. Azért ez nem olyan borzasztó. :) Tekintsetek kérlek a fenti képre, és lehet csodálkozni, hogy ilyen mérettel valaki mégis képes megtartani az alakját. Robyn és Tara a kedvenc plus size modelljeim, nagyon irigylem őket a jó kondijuk, na meg a génjeik miatt. :)
Egy szó mint száz, soha nem kampányoltam az elhízás mellett, vagy éppen ellene. Tegyetek meg mindent az egészségetekért és önmagatokért, de soha ne görcsösen, mert éppen valami ügyeletes média kiskirály belétek beszéli, hogy problémátok van. Mert hát annak kell léteznie, másképp ki fizetne az ő zseniális és tuti biztos "megoldásáért"? Szeretném, ha egy nő sem érezné magát nyomorultul, csak azért mert nem fér bele a társadalom "szűkre szabott" látókörébe. Pedig szerintem eléggé észrevehetőek vagyunk... ;-)

Megjegyzések

  1. Sosem értettem én ezt a "plus size" modell kifejezés. Nekem a plus size azt jelenti, hogy túlsúlyos, tehát a BMI legalább 25 felett van. De Robyn teljesen normális testtel rendelkezik, sőt utána néztem, gondoltam én vagyok túl kedves, és a BMI is a normális súlyúak közé sorolja (23,1). Szoval akkor hol itt a plus size?

    Saci
    ChocolateFashionCoffee

    VálaszTörlés
  2. Sok sikert Judit én már a nagyján túl vagyok(-18kg), küldök neked sok energiát :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése